Szanowni Państwo,
W dniach 11 - 27 marca część zespołu przebywa na urlopie.
Utrudniony będzie zatem kontakt telefoniczny i mailowy.
Zamówienia będą wysyłane na bieżąco i bez opóźnień.
Przepraszamy za utrudnienia.
Często zadawane pytania
  1. Gdzie znaleźć informację o numerze listu nadania przesyłki?
  2. Jak zarejestrować się w Państwa sklepie?
  3. Na czym polega aktywacja konta?
  4. Nie otrzymałem maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym. Co robić?
  5. Nie mam maila z linkiem aktywacyjnym w folderze "spam". Co robić?
  6. Kiedy jest możliwa aktywacja konta z poziomu administracji?
  7. Nie otrzymałam potwierdzenia złożenia zamówienia. Co robić?

   1. Gdzie znaleźć informację o numerze listu nadania przesyłki?

Na stronie głównej sklepu w zakładce "Podgląd zamówienia" . Należy wpisać unikalny numer zamówienie i nacisnąć lupkę. Zostanie wyświetlona strona z listą zamówionych towarów oraz zostaną wyświetlone wszystkie informacje o zamówieniu: numer zamówienia, data i godzina złożenia, aktualny status, data i godzina odnotowania wpłaty, data i godzina wysyłki, numer listu przewozowego.

2. Jak zarejestrować się w Państwa sklepie?

Należy skorzystać z przycisku w prawym górnym rogu o nazwie "Rejestracja". Zostanie wyświetlony arkusz, gdzie należy podać swoje dane osobowe ( pola oznaczone * są obowiązkowe). Bardzo proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność wpisanych danych osobowych z adresem zamieszkania a w szczególności adresu e-mail. Adres ten służy do wszelkiej korespondencji prowadzonej między sklepem a Państwem.
Udostępniliśmy również możliwość zakupu na firmę. W tym wypadku należy zaznaczyć pole "Będę również kupować na firmę" co spowoduje aktywowanie dodatkowych pół do wpisania niezbędnych danych firmy.
Pole znajdujące się na samym dole arkusza pod nazwą "Chcę być powiadamian(y/a) o nowościach" służy do aktywowania opcji otrzymywania informacji o nowościach w sklepie.
Pamiętajmy adres mail jest adresem kontaktowym z Państwem ale również głównym jego zadaniem jest możliwość zalogowania się w sklepie i dokonania zakupów

3. Na czym polega aktywacja konta?

Po wykonaniu wszystkich czynności opisanych powyżej powinni Państwo otrzymać maila z linkiem aktywacyjnym na podany przez Państwa adres e-mail. Należy skorzystać z tego linku aby aktywować swoje konto w sklepie. Sklep aktywuje konto automatycznie bez naszej ingerencji.

4. Nie otrzymałem maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym. Co robić?

 

Proszę sprawdzić pocztę na swoim serwerze w zakładce "spam". Często adres z wyrazem "sklep" odczytywany jest jako spam ( najczęściej w portalu wp.pl). Jeżeli taka sytuacja zaistniała należy adres sklepu umieścić na tzw."białej liście" lub zaznaczyć przy mail-u "to nie jest spam" i postępować dalej jak opisano powyżej.

5. Nie mam maila z linkiem aktywacyjnym w folderze "spam". Co robić?

W tej sytuacji należy skontaktować się ze sklepem. Główną przyczyną takiej sytuacji jest błędne wpisanie adresu e-mail, dlatego proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywanie poprawnego adresu. Nie mamy możliwości poprawienia i dokonania zmian Państwa danych. W tej sytuacji weryfikacja konta jest niemożliwa i takie konto nie zostanie aktywowane. Konta nieaktywne zostaną usunięte po 7 dniach od rejestracji. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest ponowna rejestracja i zgłoszenie nam o zaistniałej sytuacji.

6. Kiedy jest możliwa aktywacja konta z poziomu administracji?

W tej sytuacji należy skontaktować się ze sklepem. Taka aktywacja jest możliwa kiedy klient jest pewny o poprawności swojego adresu mail i nie zaistniała żadna z opisanych powyżej sytuacji a mimo wszystko nie otrzymał linku aktywacyjnego. W tej sytuacji sklep wysyła na wskazany przy rejestracji adres e-mail informację, którą należy odesłać korzystając z opcji "odpowiedz". Po otrzymaniu takiego maila aktywujemy zweryfikowane konto z poziomu administracji.

7. Nie otrzymałam potwierdzenia złożenia zamówienia. Co robić?

Każde zamówienie posiada swój numer. Wszystkie zamówienia złożone w sklepie są dostępne na indywidualnym koncie użytkownika w zakładce "Ewidencja zamówień". Aby obejrzeć swoją historię zamówień należy zalogować się na swoim koncie a następnie nacisnąć zakładkę "Twoje konto" - prawy górny róg. Proszę sprawdzić jakie zamówienie jest zarejestrowane jako ostatnie i czy o to zamówienie chodzi. Jeżeli nie ma tego zamówienia tzn., że zamówienie nie zostało złożone prawidłowo i nie zostało zarejestrowane. W takiej sytuacji należy zamówienie złożyć ponownie a ja mogę tylko zaprosić i życzyć udanych zakupów.

® Kraina Świec Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie sklepu KQS.store : Szata graficzna KQSDesign.pl