Reklamacje i zwroty

Zwroty produktów

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można dostarczyć:
- w formie pisemnej na adres: ul. Dembniecka 9, 33-112 Taranowiec
- w formie elektronicznej na adres sklep@krainaswiec.pl

Zwracany produkt należy odesłać lub dostarczyć osobiście do nas w terminie do 14 dni od daty odstąpnienia od umowy.

Zwrot płatności dokonamy do 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.

 

Reklamacja

Reklamację można złożyć:
- w formie pisemnej na adres: ul. Dembniecka 9, 33-112 Taranowiec
- w formie elektronicznej na adres sklep@krainaswiec.pl

W celu usprawnienia i przyśpieszenia procesu reklamacji prosimy o zawarcie w opisie reklamacji informacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży
(3) danych kontaktowych składającego reklamację

Decyzja dotycząca reklamacji zostanie podjęta w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Więcej informacji o zwrotach i reklamacjach dostępnych jest w regulaminie sklepu.

© Kraina Świec Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie sklepu KQS.store : Szata graficzna KQSDesign.pl